Beschreibung
Einsendeschluss: 31.07.2019Anzahl d. Personen: 1
Branche: Energy
Einsatzort: Niedersachsen
Zeitraum: asap - 31.12.2019
Auslastung: 1320 Stunden im og. Zeitraum
Profilvorgabe: Deutsch
Preisvorgabe: EUR/Std.
Aufgabenbeschreibung:
- Techical support for the program and product management for Customer IAM@client (SalesForce)
- Integration Support for application to be onboarded on this platform
- Technical consultany for integrated applications / services
- Lead the SalesForce Development teams
- Interface directly with clients to gather functional requirements and develop Specifications and carry out PoC
***Onsite 660h; Offsite 660h; Insgesamt 1.320h***
***Bitte vor Ort und Remote Stundensatz angeben***
Kenntnisse:
- Very good knowledge and Practical experience on SalesForce and Customer IAM topics
- Very good practical experience in IAM in general
- IT Architecture skill recommonded
- Should have at least 1 successful implementation of CIAM
- Experience as consultant and in Product Management areas
- Experience in handling Scrum teams and leadins Development teams
- Business process knowledge of client or similar companies
- Language Skills: English, German
- Experienced in communication on management level (Communication with application owners and Business)
- Proactive attitude: detect and solve open topics
- Strong in moderation in both, German and English with suppliers in a complex landscape
- Project management skills
Bei Interesse senden Sie uns bitte Ihr aktuelles Profil (bitte im Word-Format) unter Angabe Ihrer Verfügbarkeit sowie Ihres gewünschten Std.- / bzw. Tagessatzes.
Bitte beachten Sie, dass wir weiterführende Informationen zu dieser Ausschreibung wie bspw. Details zum Standort, dem Endkunden oder Tages- / Stundensätzen nur an bei uns registrierte Berater / Geschäftspartner herausgeben können.
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